poniedziałek, 27 stycznia 2014

Talk Marketing


Drugi artykuł z cyklu marketingu rekomendacji poświęcony zostanie firmie Talk Marketing. Szperając w internecie natknąłem się na serwis określany mianem syna Streetcom'u ponieważ jak twierdził autor stwierdzenia.. Talk Marketing został utworzony przez osobę która była członkiem zespołu tejże firmy. Nie chcę tu potwierdzać czy zaprzeczać (bo po samym wyglądzie ankiet widać podobieństwo) ale zabierzmy się do konkretów.

Sytuacja wygląda znajomo, zaczynamy od rejestracji. Kolejnym krokiem jest wypełnienie ankiet. Możemy pokusić się również o wykonanie dostępnych dla nas zadań (np. połączenie naszego konta z facebookiem). Za te kroki otrzymujemy punkty no i jedyne co nam pozostaje to oczekiwanie na dostosowanie przez serwis pasującej do naszych kryteriów kampanii.

Ah o mały włos zapomniałbym o hierarchii! W tym serwisie również są 3 statusy:


  • Aktywista - od 10 punktów
  • Rzecznik - od 180 punktów
  • Ambasador - od 360 punktów
Niestety nie jestem w stanie poradzić wam jak zdobyć żądaną ilość punktów ponieważ sam utknąłem na "Aktywiście". Pozostało mi obecnie do wysłania (również jak w przypadku Streetcom) oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych i danych wrażliwych.

Osobiście mam nadzieję, że po dostarczeniu pisemnej zgody pocztą, serwis da mi możliwość uzyskania większej ilości punktów i dopuści mnie do kampanii. Będę informował Was na bieżąco! Pozdrawiam :)

Zainteresowany/a? Zapraszam do rejestracji.

Polub na Facebooku by nic cię nie ominęło :)

Doświadczenia? Pytania? Wątpliwości? - Daj znać w komentarzu :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz